Talang

Nu har jag varit på min första praktikdag på Talang, en hel timme varade den - haha! Jag sov till kvart i ett i eftermiddags och sedan var jag på praktiken där Karolin som jag ska vara med satt i möten så jag fick se när en kille övade till inspelningen imorgon. Ska alla vara som honom blir det nog ett bra program i år! Efter ett tag kom Mimmi och visade mig runt, problemet var bara att hon kommit från Stockholm tio minuter tidigare och hade varit i Kalmarteatern ungefär lika många gånger som jag varit vid Treriksröset.

Efteråt åkte jag till banken och pratade fonder - inte det roligaste men nyttigt, och sedan hittade jag ÄNTLIGEN tofu! Jag vet inte hur länge jag tänkt köpa det utan att hitta det, men i New Asia Market på fiskaregatan  hade de faktiskt det. Jag tror jag ska handla där lite oftare! Nu ska jag bara hitta något bra recept, har någon något tips så säg till!

Imorgon blir det praktik från 9.00 till 22 eller 23. Det blir nog hyfsat jobbigt, men kul ändå - det är ju en once in a lifetimegrej. Om jag inte får jobb! ;D
x,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0