Sooool!

Det är rent utav omänskligt att det har varit fint väder i tre hela dagar nu. Idag har jag inte varit ute på promenad dock, har faktiskt städat min stackars misskötta lägenhet! Eller ja, dammsugat och moppat golvet. Dessutom har jag pantat flaskor! Tre stycken, och för det fick jag en liter mjölk, betalning in natura är på väg tillbaka! Haha!

Just nu knarkar jag Nirvana och skjuter upp tvånget att gå ut med pappers- och plastinsamlingen. Det är så irriterande tråkigt att vara miljövänlig. Särskilt när man ändå har en fejkskinnväska, aldrig stänger av Tv:n på riktigt (Hello standby!) och duschar i 20 minuter. Men, men. Det är de små grejerna som gör dagarna! Innan jag gör någonting alls måste jag dock dricka en kopp kaffe, koffeinbristen visar upp sig i form av en omänsklig trotthet och migrängränsande huvudvärk. Illa!
x,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0