Söndag,

Jag tror att jag har orsakat ännu en släktings hjärtproblem idag. Har varit och hälsat på gammelfaster B eftersom hon ringde när jag skulle ut och gå, och eftersom hon med var på väg ut och Stensö är finare så jag åkte dit. Allt gick kanon, verkligen. Jag kom dit vid halv två, hade varit vaken i 45 minuter, tjoho! Drack lite kaffe med henne, sedan ringde moster så jag fick prata lite med henne med, kul. (: Vi promenerade ungefär en timme och sedan lagade B mat. Så långt var allt jättebra.

Sedan kom vi till det jobbiga. Jag tog klivet ut ur garderoben och berättade att jag inte tror på gud. Jag tror B hjärta försvann ett tag. Stackars henne. Men nu är det sagt, släktens kanske mest religiösa människa vet att jag är agnostiker, och hon lever, om än knappt så, fortfarande!

Kommentarer
Postat av: Tina

:)Du är inte riktigt klok! Kunde du inte bett om att få låna pengar istället för att försöka skrämma livet ur henne!!Skämt o sido, kolla upp utsyningsfonden med din mor och far. Där finns pengar att hämta för såna som dej(student) Kramis

2009-02-16 @ 08:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0