Rubrik

Godmorgon! Jag har sovit så hårt att jag inte hörde väckarklockan, jag antar att man är rätt trött då! Men, men, jag vaknade direkt efter så det gjorde inte så mycket i alla fall. Nu har jag raglat runt i lägenheten i en halvtimme och börjar känna mig lite fräschare, mest troligt på grund  av den balja kaffe jag hällt i mig under tiden, inte av naturlig fräschör!
Ska i vilket fall snart åka iväg till Talang. Kommer det autografjägare idag ska jag utnyttja min makt  som Talangpraktikant och lura dem att de kan få autografer av alla där inne. Höhö. Eller, nej. Det ska jag inte , men jag kan ju låtsas. Min makt är ju ungefär lika befintlig som sanningshalten i att Drottning Silvia kommer bli av med sin brytning imorgon.

Over and out.
x,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0