Random

Helt sjuk dag idag, jag kunde inte somna på hela natten - sista gången jag kollade på klockan var den 5.30. Försov mig självklart och kom till skolan vid elva-tiden. Well, vi har ju ändå inget att göra, vi behöver nog inte ens vara här när jag tänker efter, men det känns skönt att ha gjort någonting idag annat än att maniskt leta efter Fias och Johans bebis på webbisar i Kalmar län. Och upptäcka att ungen inte är född än. Det är ju inte det att jag inte tror att jag kommer få veta det ändå, men man vet ju aldrig!
     Ebba som också ska bli moster och jag har börjat planera hus vi ska sitta och skrocka tillsammans över våra stickningar och berömma oss själva för hur duktiga mostrar vi är. Hö, hö, hö.
      Men nu har jag varit här i en och en halv timme, dags att åka hem tror jag.
x,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0