Quicky

Gladsur, en beteckning på en dag som började med glatt humör men som sedan sjönk som en sten med blytäcke i Stilla havet.


Humörtopp: Jag träffade Valle för första gången, världens sötaste tvådagarsbebis som var lite lik en sovande padda i sin stora plastvagn! Träffade såklart min syster Fia också, men det var lite mer nyhetskänsla över Valle, eller Valentin!

Humörbotten: Jag har konstigt ont i halsen, inte så där raspigt utan det är som om jag fått sendrag i luftstrupen. Nu har jag haft det av och till i flera dagar och jag är irriterad.

Eftersom jag är på den sura delen av dagen orkar ja itne skriva mer så, screw it, klockan är halv tio och jag säger godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0