Morgonfunderingar,

Imorse kom jag på att jag vill lära mig spela trummor. Medan jag satt och plattade håret och tuggade på min knäckemacka riktigt såg jag mig själv sitta där med sotigt smink och coolt hår, fast håret har jag redan - så där lagom trashslitet som bara en trummare kan ha och därmed alldeles fel på mitt icketrummande jag. Och trots att jag lider av scenskräck såg jag hur publikhavet älskade mig och bara ville ha trumsolon och allt vad som går att göra. Fast sedan vaknade jag ur dagdrömmen och insåg att jag nog ändå alltid kommer vara tönten som spelade fiol i flera år och som fortfarande är tondöv. Den tjejen är också ball.
x,

Kommentarer
Postat av: mamman

...positiv målbild.. är oerhört viktigt att ha

2009-02-02 @ 11:17:10
Postat av: Bettan

Tur för dej att min pojke är trummis i ett rockband, jag kan fråga om du får följa med och slå lite på trummorna nån dag ?! Nää skojar bara, jag tycker du ska ringa de där tidningarna nu, lycka till !!

2009-02-02 @ 16:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0