Headache,

Vad är det för ett jävla väder vi har egentligen?! Helt okej när jag cyklade till skolan vid ett-tiden, men när jag skulle hem var det snö och blixthalka. Tog bussen hem istället, skönt! Inte lika skön är huvudvärken jag haft hela dagen, det är en sån där jobbig sak som trycker på bakom ögonen och tinningarna och som aldrig går över. Jag hoppas att det bara är kaffebrist, har satt igång en stor kanna och ska sedan plugga lite tror jag.
    Nä, nu får det räcka - ljuset från datorn dödar mig...
x,

P.S. Bettan, var försiktig med vad du säger - annars kanske du får telefonjour till på onsdag eftermiddag! ;D

Kommentarer
Postat av: Tess

om du vill så finns de nu bilder på vardagsrummet att kika på.. längre bak i bloggen har du biorummet sovrummen å bägge badrummen hallen titta kommentera!

2009-02-09 @ 17:49:43
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: b

Haha, jag sitter här ;)

2009-02-11 @ 12:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0