Godmorgon!

I min nervositet inför praktiken ställde jag mig igår och bakade bröd av alla skumma grejer. Väldigt bra nu på morgonen eftersom jag faktiskt kan få i mig lite frukostmacka till kaffet. Nästa gång ska jag baka sju sorters kakor och bjuda in till syjunta.

Anyway, idag är det inspelningsdag och jag ska snart åka till teatern! Jag kommer vara ensam praktikant till klockan två, så jag är lite nervös, men de som var där igår verkade trevliga och jag brukar inte ha så svårt att prata med nya människor. Bloggen hamnar nog efter en del de här dagarna, ska jag ha praktik 9-23 orkar jag nog banne mig inte göra mer än att sova när jag väl är hemma!

Nä, så här på morgonen är man nog ingen Åsne Seierstad till att rapportera, jag ska försöka få i mig min macka (som jag inbillar mig är nyttig för att jag tryckte i en påse valnötskärnor och en hemsk massa solrosfrön i) och mitt kaffe (som inte är nyttigt någonstans men väldigt gott och ganska uppiggande!).
x,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0