Geez,

Yikes, vad jag är trött! Sitter på T-centralen och väntar på bussen, den går om cirka 40 minuter. Min korta och väldigt intensiva Stockholmsvistelse har varit kanon, och med tre museibesök och en konsert kan man nog säga att jag klarat av februari månads kulturella dos! I mars vill jag dock ta med mig Matilda och Maja hit och se på Vasamuseet, där har jag inte varit sedan jag var liten nämligen! Problemet är väl att Maja säger sig hata Stockholm... Men det löser sig nog!

För att vara shoppingberoende har jag shoppat väldigt lite, en dvd med hela Kenny Starfighterserien för 129 kronor eftersom jag var på den utställningen på stadsmueet (och jag ville ha en affisch med, men jag struntade i den och ska köpa kaffe till bussen istället!) och en kalender på Ordning&Reda för 20 kronor. Inte illa. Pengarna har försvunnit som en tanker i kvicksand ändå, men det är väl sånt som händer antar jag...

Nä, nu ska jag gå och hämta min bag så jag inte glömmer den i skåpet. Wouldn't want that to happen!
x,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0