Existentialism,

Idag har jag funderat en hel del. Jag har funderat på en del existentiella frågor och jag har funderat en del på ytliga frågor. Fram och tillbaka bollade jag frågorna, och jag både drog på mig och blev av med mig huvudvärk. Sedan gav jag upp i några timmar och cyklade bort till Jessica för lite veggie-tacos. Det var gott, och jag blev glad av att göra något produktivt utanför skolan!

Hur som helst. Allt mitt funderande gav mig faktiskt lite svar. För det första: Ja, jag måste färga håret. Och för det andra: jag ska börja drömma lite utan att sätta krav på mig själv att fullfölja det hela. Så idag drömmer jag om att få följa ett gäng munkar i Indien och sätta mig in i deras religion. Händer det så händer det, annars har jag drömt om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0