Diplomaterna,

Åhh, det är måndag och nu är jag lycklig! Kaffet och en Ipren hjälpte mitt huvud och klockan åtta var det Diplomaterna på SVT1. Ikväll var det programmet om när Namibia och Sverige skulle börja göra affärer, och Klas Ljungberg var lika tjock och söt som vanligt! Av någon konstig anledning tänker jag på honom som en sjuårig sockerberoende som just vann guldbiljetten till chokladfabriken...

I vilket fall tänker jag också bli diplomat när jag tröttnat på att vara utrikeskorre! Om jag inte dör av en flygbomb då, men eftersom jag kommer matcha min rosa laptop med en rosaglittrig skyddshjälm och en big-ass skyddsväst får vi väl hoppas att jag överlever! Fast... Diplomatjobbet verkar ju vara roligast när det inträffat någon slags katastrof någonstans, och till och med jag inser att det kan anses vara lite för egoistiskt att gå runt och bara vilja ha en ny katastrof? Annars får jag göra som Klas och lära Namibiafolket sjunga snapsvisor!
x,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0