Det finns en plats som kallas lyckan...

...för mig är det både titeln på en bok och beskrivningen av hur varmt mitt hjärta blir när jag ser på Popcirkus och får lyssna på skön musik. Jag missade ju onsdagens program (har ni inte sett det än är ni galna! Kolla SVT: s hemsida!) men nu går reprisen. Det är lite Jenny Wilson, Mando Diao och Name the pet. Dessutom har Kristian Luuk gått från halvtråkig ekonomikille till störtskön musiksnubbe. Det är väl bara den där Alejandro Fuentes Bergström jag inte fattar vad han gör där? Liten kille som bara bryter så man inte fattar ett ord. Och nej, jag är inte rasist. Det är en apa det handlar om. Söt är han men totalt onödig.
    Nä, nu ska jag kolla en liten stund till och sedan blir det sömn!

Kommentarer
Postat av: Syster Fia

Puss o kram på alla <3 dag// oss alla i det stora blå i Bredsättra :)

2009-02-14 @ 10:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0