Barbie, barbie, barbie (se förra inlägget!)

Jag har varit en sådan dålig bloggare idag att jag borde skämmas, men det tog på krafterna att fira Barbie igår. Eller åtminstone att skriva ett dåligt tal om en deodorant som vi var tvungna att hålla idag.
    Men nu är det i alla fall helg, jag har inte mer än tre lektioner de kommande sju veckorna och en stor tidning ska höra av sig nästa vecka angående praktikplats! Dessutom pratade jag med tv4-personal idag, det här kan bli kul. Om jag inte får någon av platserna kanske jag kan fråga om jag får göra studiebesök över en dag hos företagen? Fem dagar i veckan - sju veckor framåt, hur många studiebesök blir det?
    Nä, nu kommer Hassel, Karin och Erika snart. Har bakat en kaka och kokt kaffe - det är ju helg och då blir jag tant igen! Fick ett lustigt paket på posten idag med, kanske får ni veta något om detta mysterium lite längre fram i tiden!
x,

Kommentarer
Postat av: vanessa

Besök gärna min blogg!=)

2009-02-07 @ 13:17:28
URL: http://vanessabrown.blogg.se/
Postat av: vinesa

hej min eskling

2009-12-03 @ 15:40:53
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0