Bakc

Nu är jag hemma igen, var inte så länge hos Britta, men det var kul att hälsa på hos henne - det var länge sedan sist! På bussen hem satt jag och funderade på vad jag ska göra de kommande veckorna, och kom fram till att jag åtminstone ska jobba ikapp allt skolarbete jag samlat på mig under hösten och våren... Bloc Party-konserten är snart, klart jag ser fram emot den men ivern har svalnat ganska mycket efter att jag lyssnat på deras senaste platta. Jag fattar inte varför alla bra band ska sälja sig åt kommersialitetens helvete efter två, tre album?
     Ja, ja. Nu har jag en historieuppgift att ta tag i, Baloo eller bonde heter den - jag ser mycket fram emot den..!
x,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0