Planerar...

Idag skriver jag debatt. Jag tror jag kommer låta som en inbiten moderat där jag sitter och talar för att vi ska ha ett privatiserat samhälle. Lite knöligt bara att jag är så dåligt insatt i ämnet att jag knappt vet vad det innebär. Kurt Cobain hjälper mig genom denna pärs samtidigt som jag funderar lite på studentflak, frisyrer och pengar till Berlinresan. Min mamma är bra dock, hon gav mig tillåtelse att ta mitt inackorderingstillägg till att handla mat och tunnelbanekort där nere i staden jag älskar efter mina tre dagar där förra året!

Något mer jag funderar på är varför trafikskolorna i Kristianstad inte har några hemsidor?! Jag har bestämt mig för att ta en intensivkurs istället för att sitta och traggla i två år där jag ändå aldrig skulle lära mig något. Jenny tog ju körkort på några veckor, då borde väl jag också kunna? Någonstans måste ju pappas gener flyta genom bådas våra ådror, eller hur? Jenny, om du läser det här, kommer du ihåg vilken trafikskola du gick på?

Hör av mig senare, jag ska strax iväg till banken och senare åka vidare mot badhuset. Jag har ju inte simmat sedan i fredags nu, vilket känns lite dumt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0