Nä hörrni, text säger mycket - bilder säger mer, här har ni mitt liv de senaste veckorna!


En dag av kärlek när Fredrik, Hassel, Karin, Tobbe och Emelie anordnade en anti-mobbningsdag som projektarbete. Riktigt bra jobbat av dem!



Racea, sola och bara chilla i parken med Bettan och Anna


En kväll i parken innan Nordpolen spelade på Söderport. Erika och jag mötte upp Bettan och Moss. Senare kändisspottade vi allas våran Henrik Rydström!


Plugg på biblioteket. 7000 papper och ännu fler uppgifter. På ett ungefär. Och jag går ändå på vad vi kallar för "den pappersfria skolan". Yeah, right...


Middag och kompisar. Mycket disk och ingen ork. Fy vad min lägenhet inte var rolig den här dagen! Jag tackar de som lämnade pantflaskor dock. För slitet att panta burkar får man en liter mjölk! ;)


Bettan, jag och Erika var på Fredriksskans och såg en pinsam match mellan FF och Halmstad. Efter gårdagens match mot Örebro är jag väldigt sugen på att gå över till Elfsborg. Men säg inget till Philip. Han skulle bli så odrägligt nöjd då..!


Min studentklänning anlände från Kii! Är jävligt nöjd och funderar på vilka skor jag ska ha. Antagligen de med nitar eller de grå från Spanien. De senare måste jag dock klacka om. Suck. Jag skulle gjort det för månader sedan egentligen!


Kommentarer
Postat av: Fredddan!

Åh Gud, jag kommer ha men för livet på grund av dom där hjärtanen.. Klippa 400 hjärtan = Big NO NO!

2009-04-24 @ 23:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0