Min kväll var otroligt fin,

... Hur var er?

Jag var i alla fall hos Calle och Ebba i sjöboden och grillade. Grillad svamp (laglig sådan, champinjoner var det!) och läskig sojakorv med holiday mix dip. Svampen var god, resten var... intressant. Men nu har jag testat! Jess kom vid halv 7-tiden eftersom vi bestämt att vi skulle ta en mini-roadtrip med lite kaffe. Det slutade med att vi gav oss ut för att hitta raukarna i Byrum. För er som inte är insatta i Ölands geografi (vilket inte Jessica och jag var) så tar det ungefär 40 minuter att ta sig till de stora randiga stenarna i vattnet från Kårehamn där vi befann oss. Lite kyligt och lite fel väg, eller fel och fel, vi hamnade ju rätt fast det var lite knöligt och tog lite tid, men vi kom fram i alla fall!

Nu ska jag packa, imorgon flyttar jag hem och ska fira min födelsedag så här en månad för sent. Det ska bli skönt att komma över bron, även om den här veckan varit skön! Och jag har sämre samvete än en djurrättsaktivist som krockat med en älg för allt pluggande jag borde ha gjort men aldrig gjorde. Äh, skit samma. Det löser sig!
Godnatt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0