It's Snooooor!

Fan vad förkyld jag är. Om jag inte blir frisk snart tänker jag skriva ett brev till Reinfeldt och få subventionerat pris på näsdukar. Jag har fan i mig inte råd att köpa sånt hela tiden, men det vore ju synd för de andra 300 eleverna här på skolan om allt toapapper tog slut på varenda toalett för att jag råkar ha samma mängd av snor i min näsa som det finns vatten i Atlanten. Jag är bitter och sur, och sämst av allt osäker på om jag kan sticka till Nordpolenspelningen på Söderport på fredag eller om jag måste hem till Öland. den där skatteåterbäringen kunde gärna ha fått komma igår. 

Positivt är väl dock att Jenny kanske har fixat ett extrajobb till mig. Om jag bara kan lära mig spela kort kanske jag ska bli croupier, men jag måste ha ett jobb till, så idag har jag skrivit klart mitt CV och ska skicka det till caféet. Egentligen är jag ju på ganska bra humör, men att det regnar gör det jävligt svårt att känna. Imorgon kanske vårvärmen kan skärpa till sig lite och komma tillbaka till mig! 

Kommentarer
Postat av: hassel

Hahaha.. du är så rolig´! :) ville bara säga det.. du skriver klockrent!

2009-04-08 @ 13:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0