Good morning people,

Sitter i skolan, som vanligt. Lyssnar på Peter Doherty och skär lite i Kapa-fixskivor. Det är inte det bästa intellektuella stimuli, så jag får väl vara tacksam att jag inte heter Albert Einstein och har varit död i hundra miljoner år. Har sovit hos Erika inatt, jäkligt kul, men det blev sent och skolan börjar tidigt. Det går säkert bra, några koppar kaffe och en simträning att se fram emot. Jag föll för badhusets erbjudande om ett månadskort för 99 kronor och gick dit igår. Jag hade glömt hur skönt det är att  simma! Man flyter liksom omkring och faller in i en trans, hjärnan blir helt bortkopplad och plötsligt har man simmat några längder. Tog en mjukstart igår dock, simmade 30 längder. Idag ska jag ju på fotboll (Kalmar FF-Örebro, 18.55 - missa inte!) så jag ska simma så mycket jag hinner, men simning går ju så himla fort att klara av!

Förresten, jag åker till Berlin nästa torsdag, är det någon som känner någon jag kan ta kontakt med där nere och kanske till och med göra en intervju med?

xo,

Kommentarer
Postat av: Tina

Kontakta Klaus! Han är proffessor och skulle säkert uppskatta ett besök av dej!! Karin har adressen. Kram o trevlig resa från favvofastern (för det är jag väl efter mina mutor i shoppingmecka:))

2009-04-23 @ 21:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0