Godmorgon!


Idag mår jag mycket bättre, mest troligt för att det var så himla kul igår kväll! Erika och jag satt och kollade på fotboll (Liverpool-Chelsea, jävla Chelsea som kom ikapp från 1-0 till 1-3...) när mina sysslingar Sara och Alexandra dök upp. Alexandra går i Eriaks klass, och hon hade även två kompisar med sig som Erika kände, Bea och Kerstin hette de. Eftersom det är ungefär lika lätt att hitta en sittplats på KM en fotbollskväll som det är att vända en pannkaka i luften genom att snärta med handleden (helt jävla omöjligt. jag har testat.) så satte vi oss i lilla rummet och pratade en massa. Alex, Sara, Bea och Kerstin ville dock dansa så de stack till Bistro medan Erika och jag satte oss hos några hon känner och såg slutet av matchen samt hittade lite människor att prata med. Helt sjukt kul var det! Särskilt när vi hittade en ny kompis med namnet Sven. Man kan inte heta Sven om man inte vill att folk ska sjunga om det, så efter presentationen var det inte bara kört det var totalt kvaddat in i en bergsvägg och Erika och jag fick låten Sven är min vän på hjärnan!
Kvällen avslutades med Erika, jag, Sven och hans kompis Hugo som satt och snackade musik och Söderport över en kaffe på Corner. Det slutade med att vi fick veta att Sven och Hugo var med bland initiativtagarna till Söderportsbokningarna, så nu ska Erika och jag dit och se Nordpolen imorgon, kanske ska vi träffa våra nya bekantskaper, annars ska vi bara ha kul!
x,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0