Godmorgon!

Jag håller fortfarande på med min debatt, det går så otroligt dåligt att det känns pinsamt! Äh, jag börjar komma över tvångstankarna att man inte är något värd om man "bara" får vg. Imorgon kan jag klara mig med ett G - som en tjej sa igår på TV, ett G är ju faktiskt målet, det är ju därför det heter Godkänt. Nu hade hon i och för sig dyslexi och fick kämpa för allt hon åstadkom i skolan, men jag tyckte ändå att det var en bra kommentar. Satsar man på G blir man så himla glad när man får ett bättre betyg.

Idag blir det simning, jag vet inte om jag hinner imorgon, men 50 igår och 40-50 idag så får det väl räcka sedan. Och snart pker jag till Berlin! jag vet att jag tjatar, men hallå? BERLIN! Det är lite som att vinna miljonen på triss och sedan upptäcka att man har en x10-ruta också. Way.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0