Gårdagen..

.. var förresten helt underbart bra. Fredrik, Hassel, Karin, Emelie och Tobbe hade sitt projektarbete, anti-mobbningsdagen, och allt var så himla bra! Lisbeth Pippings föreläsning var hemsk och samtidigt otroligt bra, men mest av allt var den intressant! 

Eftermiddagen spenderades med Batten och Anna, vi racade bilar i skogen, drack kaffe och solade i parken, precis som det ska vara! Min förkylning (som bara landade på min näsa igår morse, pang bom boff) mådde väl kanske inte bättre av det. Eller, jo. Förkylningen mådde så klart bättre men min kropp som är utsatt för den hatade den och slog tillbaka genom att ge mig ont i lederna och lock för öronen. Fuck that. 

... Och i förrgår blev jag tagen av polisen, 50 meter från min ytterdörr. Tydligen får man inte cykla utan cykellyse. Det är ju underbart vad polisen kan sysselsätta sig med viktiga uppgifter i samhället. Då gillar jag Bingolotto-Richard mer som intervjuade min mamma och som sedan gör så man inte hittar det på SR:s hemsida. Eller det kanske var TV? Äh, något var det. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0