Fy fan vad skönt att bli mörk när allt är ljust

Jag är nyblonderad, det är ljust ute och sommaren är i antågande. Som vanligt måste jag då skaffa fram en svart bloggdesign. Typiskt mig att inte klara av att vara tjejigt rosa och puttenuttig, men det går lätt så när man växt upp på landet med en pappa som anser att Dieselt-shirts är den där vita med arlakon han hade när han tankade traktorn och som anser att en människa från fastlandet är invandrare. Fint som snus.

Nu ska jag tvätta. Sedan ska jag till Kårehamn och grilla med Ebba och Calle innan Jess kommer och hämtar mig för en mini-roadtrip till okänd destination. Det är en fin dag.

Förresten, ni som läser - kom med kommentarer. (Hassel, håll inne med Ebba von Sydow-kommentarerna! Ebba säger-perioden är slut nu!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0