Efter påsk,

Det där med att inte äta dåligt socker på en månad försvann liksom ur min värld så fort jag kom till Öland. Det har ju varit påsk och jag har ätit både choklad och druckit påskmust. Fast påskmusten var inte speciellt god, så jag har åtminstone skurit ner på det! Äh, strunt samma - just nu är jag inne i en fin period med kompisar, fester och bara skönt häng! I framtiden ska det dock inte vara riktigt lika mycket fest som i lördags, jag kan bara skatta min lyckliga stjärna att kameror inte befann sig i Borgholm just då! Men, men - alla gör vi ju snedsteg någon gång, och pappa verkade lycklig över att få pika mig hela dagen efter, alltid ska ju någon må bra!

Nu sitter jag i köket och längtar iväg. Inte för att jag bråkat med familjen eller så, faktiskt inte, men jag har varit lite rastlös sedan jag pratade med Kerstin och nu vill jag antingen åka till Uppsala eller kanske Jönköping (mamma ska dit, så jag har skjuts i så fall). Kanske åker upp nästa helg eller så. Någon som ska med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0