Cross your fingers, folks

Och önska mig massor med lycka till, för idag ska jag och min kusin Calle söka sommarjobb! Om det inte går vägen tänker åminstone jag dränka mina sorger i ett Working Holiday Pass i Australien, och i så fall blir jag borta i ett år. Jag skiter i att jag är pank, jag tar mina besparingar och sticker helt enkelt. Calle blir det väl värre med, han har ju två år kvar till studenten, men han får överleva ändå! ;) Någon som vill följa med kanske? Eller som har erfarenhet, så att jag inte gör allt fel? Ja, ja. Något måste väl hända idag.

Efter jobbsökandet tar jag i alla fall med mig min lillasyster Matilda och åker in till Kalmar, hon fick nämligen en ensam-dag med mig när hon fyllde år för en månad sen! Vi ska gå på bio, jag tror hon ville se Bolt, en animerad hundfilm, och det passar perfekt eftersom det är eftermiddagsmatinén. Annars kan hon och jag gå och se Kenny Starfighter, även om jag såg den med Erika för ett tag sedan..!

Nä, nu måste jag gå och packa - av någon anledning har jag flyttat hem alla mina användbara kläder till Öland för den ynka veckan jag skulle vara här (som nu krympt till en total av 3 dagar..!) Keep your fingers crossed hörrni!
x,

Kommentarer
Postat av: Jess

jag tror på dig ;)

2009-04-15 @ 12:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0