938954

Det var en tuff dag på Öland igår, jag gick upp redan halv åtta för att åka till Tina och färga håret. Jävligt snyggt belv det, och efter det trädde jag in i rollen som fönsterputsare. Om journalistikens fagra bana inte vill ta emot mig vet jag ju nu att jag kan ägna mig åt fönster istället!

Kvällen bjöd på festligheter, Eric hade sitt traditionella Wollinska Villan House Party, WVHP, och som vanligt samlades det folk från överallt i det läskigt stora huset. Vi åkte dock hem tidigt, Lovisa som körde skulle börja jobba vid 6 imorse, och jag var trött så ví var väl hemma till halv tolv.

Nu måste jag fixa lite mat. Lovisa leker 1800-talstant som måste så årets grönsaker där borta i hennes nya hus (även kallat "festivaltältet med fasta väggar"!). Det blir säkert fint det där.
x,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0