8349283

Jag är så jäkla trött idag, har haft en ganska fullspäckad vecka och så kommer det fortsätta - jävligt mycket skönare än att bara sitta och hänga i min ensamhet på Fatabursvägen i alla fall. Fast det ska jag i och för sig göra idag, jag måste verkligen göra klart min religionsuppgift. Tur för mig att jag faktiskt gillar hinduism och buddhism - det blir enklare då!

Nu är jag i skolan och gör en planering inför Berlinresan i slutet av månaden. Det enda som känns surt är att jag är den enda med färdiga planer och nu kanske inte kan följa med. Studiebidraget borde höjas till 3000 i månaden enligt mig. Då skulle man till och med kunna pensionsspara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0