web......

Åh, webdesign - var glada att ni inte har det. Om ni nu inte läser media, du kan ni ju känna medkänsla för er medsyster. Inte nog med att vi var tvungna att läsa 100 poäng webdesign i ettan - nu måste vi ta om kursen för att vi lärde oss fel program?! Visst, det är kul att lärarna vill att vi ska vara uppdaterade på senaste tekniken och allt, men inom webdesign? Jag hatar ämnet! Ingenting fungerar som det ska, och om det gör det brukar väl ett virus leta sig in i datorn och äta upp alla backupfiler bara för att jävlas...
Nä, det blir bättre när vi slutar om en kvart, då ska jag hem och städa och göra mig i ordning inför kvällen - nya jackan får hänga med!

Kommentarer
Postat av: L

wtf!? Skulle inte du spara pengar till spanien? :O Din garderob är snart större än min!

2008-09-04 @ 21:20:22
Postat av: Syster Fia

Tycker det är rätt logiskt att ni ska läsa om kursen då ingenting verkar fungera pga fel programm.Nu får ni ju det rätta programmet = kanske det fungerar oxå ;P

2008-09-05 @ 14:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0