Tisdag!

Packningsångest, någon? Jag insåg idag att jag inte har en aning om vad jag ska göra med min packning medan Sofia och jag åker runt i Andalusien och filmar..? Men, men - sånt löser sig, ett större problem är väl egentligen VAD jag ska ta med mig, typ, vilka skor, väskor, kläder etc. Och ja, jag vet redan att jag är ytlig, men shit happens som vi säger på Öland. Jag hade inte direkt åka ner för att lösa Israel/Palestinakonflikten i vilket fall som. (Även om min nya rutiga scarf skulle passa sjukt bra till de mötena!)
    Är i skolan just nu, läser engelska c - hur kul som helst! Eller, allting är ju relativt, men eftersom jag var på mördarhumör i morse och bara ville slå alla jag mötte var det kul att komma hit och märka hur mycket roligare det blev. Just nu skriver vi om en massa basord med hjälp av prefixer och suffixar och sånt, jag visste inte ens att ordet unavoidably existerade - men något lär man sig varje dag!
    Dags att gå, Camilla kollar lite underligt på mig - jag kanske borde börja blogga på engelska för att göra henne glad - även om det blir ltie jobbigt när jag läser svenska c i vår...
   xoxo,

Kommentarer
Postat av: Bettan

Ja du Kajsa, skit i Israel/Palestina (?) konflikten å hitta en snygg karl där nere istället som kan inspektera din "fredssjal" !! Kommer sakna dej grymt mycket !!!

2008-09-12 @ 10:32:46
URL: http://bussbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0