Sista helgen!

Nu är jag tillbaka på ön igen, har hittills kört mitt vanliga schema med för mycket sömn och kladdiga sminkrester under ögonen, men det känns skönt! I och med att det här är sista helgen jag är här innan jag sticker iväg känns det som om mamma och pappa är extra snälla. Eller så har jag börjat gå i Fredriks fotspår och blivit blödig (no offence Fredrik, men lejonfilmen..? :P). I vilket fall skulle jag berätta att vi åkte till Köpingsvik igår, åt middag på Klinta bykrog och pratade om vad som hänt i veckan - helt enkelt sånt vi borde göra varje vecka!
    Hjälpte pappa lite i
natt med, min fot är det dock något fel på - varje gång jag ska gå känns det som om jag trampar på spikar typ(?) så jag gick in efter en timme, men ändå. Jag gick ut i alla fall!
    Nu ska j
ag pyssla lite med min musik, min absoluta favoritägodel! xoxo,

Kommentarer
Postat av: Freddddan!

Den är sorglig!!!

2008-09-07 @ 10:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0