Sickness,

Bläää, jag är sjuk idag. Skolsystern tror att det är för att jag brände mig i solen igår, så kroppen pallar inte riktigt trycket. Har fått lite tabletter att ta var åttonde timme, men jag känner mig redan bättre! Eftersom det går halsinfektioner bland tjejerna i klassen är jag dock inte på lektionerna, var väl egentligen tur eftersom jag däckade i fyra timmar eller något efter frukosten... Ser just nu på Girl next door med Michelle och Katte - sjukt kul!
    Förhoppningsvis kommer tvättmaskinerna igång idag med - har inga kläder kvar typ! Väntar bara på att tvättpoletterna ska komma in, känns lite surt att man måste betala 35 spänn per maskin när vi redan betalat för boendet, men bara jag får mina kläder så!
    Om någon försökt ringa mig sedan igår eftermiddag - gör det igen! Jag kan nämligen råkat slarva med att skruva på korken på en vattenflaska som sedan låg bredvid min mobil i väskan... Inte bra. Men nu har den torkat, och funkar igen!
xoxo,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0