Nyheter,

Hej folks!
      Om ni undrar över den nya designen hoppas jag på att den bara är tillfällig (precis som den förra som firade halvårsdag nu i dagarna...). I alla fall hoppas jag att de nya färgerna ska få mig att börja tänka lite kreativt och kanske pyssla lite nytt och fräscht. Och Fredrik, det är röd sidomeny och orangea rubrikbakgrunder med svarta linjer runtom - bara ifall att du inte ser det!
     Råkade hamna på Öland idag igen - när jag kom hem till lägenheten låg nämligen mammas telefon där, och hon klarar sig uppenbarligen inte utan den, så det var bara för Kajsa P-B express (-snabb leverans) att sätta sig på 101:an mot Köpingsvik, och sedan sitta utanför sitt gamla förskoleklassrum medan mamam var på föräldramöte innan vi kom hem. Tur att nya Gossip girl kom ut idag!
    Men nu blir det sängen - imorgon har jag samhälle (jaa, politik är intressant, men säg inte att jag sa det - folk tycker att jag är så lik min mamma då...) och efter det blir det Sex and the citykväll med kalmargängen + ida. Mysigt! Dresscode kör vi på med, hur härligt blir inte det?!
xoxo,

Kommentarer
Postat av: Fredddan!

Haha, är du säker på att den inte är grön och brun då? Jag ser en viss likhet!

2008-09-10 @ 18:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0