Mobbing?!

Hmm - finns det något som kallas sjukdomsmobbing? Jag menar, okej att man kan bli utskickad ur ett klassrum för att man inte sköter sig, men strider det inte mot någon regel att ens lärare kommer fram med samma blick som man kan tänka sig att läkarna på pesttiden hade och frågar om man verkligen är frisk "annars är det nog bäst att du går" Fine. Han vill inte smitta de andra, men när jag svarar att jag tror att jag är frisk och han bara fortsätter se på en med tvivel i blicken..? Jag fattade piken och gick till sällskapsrummet istället, Tobi och jag måste ändå se på Babel till en engelskauppgift. Synd bara att vi nu sett en halvtimme eller något av filmen och att Miguel (byggeriansvarig) och en snickare då kommer och ber oss stänga av filmen för att de ska flytta något. Och att när vi gör det går de iväg, och de har fortfarande inte kommit tillbaka. Spanjorer är bäst! <3
    Igårkväll tillbringades med Nina, Dessi, Jonas och Christoffer - asgött! Spelade kort och lyssnade på musik, sånt man gör här i Spanien!
     Nu satsar jag på att starta filmen igen, I'll be back later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0