ma vie, c'est la musique!

Wow. Klockan är tio över två på morgonen, mamma går upp om tjugo minuter, och jag har just gjort mig själv grymt stolt genom att sortera upp hela mitt mediebibliotek och se till att det finns albumbilder för varenda album i hela iTunes! Kolla själva! 
(fast jag vet inte riktigt hur kvaliteten håller?)
     I vilket fall, jag har också skaffat mig ett last.fm-konto, hur smart som helst är det, man skriver bara in vilken artist eller vilken genre man är sugen på att lyssna på, och sedan väljer sidan ut låtar i samma stil fast med olika artister! Fixade även tilläggsprogrammet som man kör ihop med sitt vanliga musikprogram - helt lysande!
     Nä, nu blir det tandborstning, och kanske att jag ska se på en film - det gick tydligen en nu vid halv tre med Meryl Streep och Robert de Niro..?
     xoxo,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0