Lördagar...

Hej!
Lördag idag, den har hittills mest gått åt till att sova, eftersom vi inte gick och la oss förrän sex i morse. Alla drog till Berabera, jag satt hemma och tyckte synd om mig själv och såg på film. Nä, riktigt så illa var det inte, Nina var hemma och så spelade vi kort med kockarna, Jonas och Christoffer. Börjar dock undra vad spanjorerna har i sina Ibuprofen eftersom jag efter att ha tagit en av tabletterna skolsköterskan gett mig var fullständigt på topp! Eller också var jag bara på gott humör ändå...
    Ikväll ska jag hänga med ut och dansa! Vi ska kolla in ett nytt ställe, Cabonería, det verkade rätt soft, och för folk i vår ålder dessutom! Inte så långt härifrån heller, 1,4 km stod det på google.
    Nu blir det mat! Tobi och jag råkade försova oss till brunchen så vi vill vara först till matsalen! Slänger upp bilder här! (:




Nästan hela klassen när vi var i Rota i onsdags!


Nina och jag, osminkade men snart bruna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0