Hej!

Vaknade upp jätteglad idag, även om jag var så trött att jag troligtvis slagit en köttklubba i huvudet på vem som helst i närheten - så det är ju tur att jag bor själv! Köpte en ny snygg jacka igår på Gina Tricot, älskar den redan, och sedan gick jag hem och slog på TV:n och jag insåg då hur ironisk världen är ibland. Kanal 5 visade nämligen Trinny&Susannah: stilakuten. Självklart var det just det avsnittet där de försöker få bukt med shoppingberoenden, så ja, jag kände mig väl lite träffad.
    Ikväll ska jag dra ut på insparken med Karin, Sofia och några till, hoppas att det blir kul! Imorgon åker jag hem till mamma och pappa igen, avskedshelgen om man nu kan kalla den det, jag åker nämligen till Stockholm nästa lördag. Men först måste jag hitta någon slags kreativ/aggressiv marknadsföring inför gymnasiemässan. Det här känns tufft.
    Skriver mer imorgon. Eller senare. Jag vet inte riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0