Cupen.

VÄLDIGT  FULA ORD VÄLDIGT MÅNGA GÅNGER!
Kalmar förlorade - henke och co kan man ju inte lita på för fem öre!
Jag ska dränka mina sorger i solkräm och gå ut och lägga mig vid poolen... Som förresten är avstängd eftersom några råkade översvämma den vid sex i morse när det var en kul grej att ta ett morgondopp. Jag är lite grinig, men jag hade i alla fall kul igår. Och Manchester spelade bara lika mot Chelsea - är det här kul eller? Nä.
Fotboll suger!
    Men nästa helg ska vi till ett coolt ställe med ett spanskt namn dit tydligen alla i vår ålder går på helgerna. Vi var där igår när vi väntade på att Rouge skulle öppna, och det verkade helfestligt - fast vi var tvungna att träffa de andra i vårt lilla gäng på 20 personer på klubben igen, så vi kunde inte stanna.
    Igår kväll förresten..! Vi var ett gäng på åtta personer som åkte in till stan väldigt tidigt för att vi inte ville somna på skolan, jag tror vi var inne i stan vid elva, och eftersom Rouge inte öppnade förrän tolv gick vi in på en bar i närheten, Sparrows hette den, och gud vad jag hade velat bo där! Jenny, jag hoppas du läser det här, det var en helskön hårdrocksbar med livemusik när vi kom dit och hårdrockare som började asgarva åt Ottilia som kom dit i vit klänning.! haha, så sköna typer! Mimmi som hade oroat sig för att inte komma in på klubbarna i sina döskallemjuiksbyxor var plötsligt den som passade in bäst av alla!
   På Rouge hade vi the time of our life, eller jag i alla fall, tills några slemmiga spanjorer började hålla fast en och tafsa. Synd för dem att jag hade 20 kompisar bredvid mig, varav minst två skulle kunna ta jobb som securitasvakter direkt..!
   Nu ska jag sova en stund - gick och la mig vid sju i morse, sov visserligen till två, men ändå..! Spanien är för övrigt kallt idag. 39 grader i förrgår, nu fryser vi när det är 23 och halvmulet... Fredrik piggade dock upp mig med att det bara är 3 grader i Påryd - hahahaha, som jag säger!


Jag och Sussi snyggar oss med mina glasögon


Sussi, Sara och Mikki med snygga pirater som sedan visade sig vara skumma porrdansare...

Kommentarer
Postat av: J.

Det är en väldans tur att även Spanien har hårdrocksklubbar...annars du hade glömt bort din svartsjälade syster misstänker jag!! Hoppas du hittar hem efter dina 5 veckor.. Massa kramar!

2008-09-22 @ 19:16:43
URL: http://bgs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0