BYE, BYE SVERIGE - Hej Spanien!

Bye, bye kalmar i alla fall - vi flyger inte från sthlm förrän på måndag, men det är idag jag packar och drar! Sitter just nu och funderar på hur man vägde saker innan vågen uppfanns - jag får nämligen bara ha 20 kilo packning med mig, och det känns väldigt lite jämfört med hur mycekt jag vill ha med mig..? Ja, ja, glömmer jag något så gör jag - jag kan ta det som en anledning till att shoppa!
Hejdåveckan har varit mysig i alla fall. Filmkväll med Jess, Hanna, Ida och Fia i onsdags, fest i förrgår med delar av klassen, frukost med Jenny på Holmgrens (åhh, te - vad sugen jag blev! Faast, utan mjölk går det inte och kylen består numera av två potatisar och lite coca-cola som blev kvar i torsdags...), kladdkakefika med klassen efter lunch igår (Frödinges frysta - sjukt goda och TACK för att de finns, kind of glömde baka de utlovade kakorna..!) och allt avrundades sedan med middag hos Britta som, inte nog med att hon gav mig helt sjukt goda svampcrêpes, även bidrog tll finansiering med en skön röd sedel. Dessutm fick jag en badrock, nattlinne och en necessär - jag hoppas inte planet kraschar innan jag hinner använda allt, det skulle kännas så onödigt!
Nä, nu ska jag packa klart, har sovit 5 timmar i natt, och har fortfarande massor kvar att fixa - bussen går vid 9, och helst ska jag väl hinna ta ut lite pengar innan dess!
xoxo,

Kommentarer
Postat av: Fredddan!

Kalmar kommer sakna dig, Påryd åxå! Och mitt liv kommer gå i tusen bitar om du glömmer uppdatera din blogg, så gör inte det är du snäll :p

2008-09-13 @ 12:44:24
Postat av: syster Fia

Hej då lilla systeryster...hade så trevligt ibland spanjackerna ;)Pöss...

2008-09-15 @ 10:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0