Wednesday

Blä. Nu sitter jag i skolan och har projektarbete. Mina pengar tog slut igår och jag orkar inte med en av mina systrar, men jag håller mig uppe ändå - imorgon är vi nämligen lediga för att Jerez stadshelgon ska firas och då är det en röd dag! Är så övertrött att jag bara hoppar runt, spanjorerna här måste verkligen få helt fel åsikt om svenskar, men det var bara för att jag somnade på soffan igår när vi såg någon kass skräckfilm (Black sheep?) och sedan fick tokryck med städning och grejer till halv fyra i morse!
 Tina! Den engelska tekvällen låter hur mysig som helst, räkna med mig! 
Måste gå och jobba nu, för en gångs skull - bara en timme kvar dock innan lunchen, skönt det! 

xoxo,

Kommentarer
Postat av: tobi

Haha, du har fel. Columbus day är en röd dag i nästa hela världen, i Jerez är stadshelgonet St. Mercedes och det firades den Onsdagen som vi var på stranden.

2008-10-08 @ 18:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0