Waay,


Mysdag idag, har egentligen inte så mycket att göra mer än att glida runt på skolan och bara vara i Spanien. Ska nog plugga lite spanska, vi har prov på tisdag men jag känner mig rätt lugn (peppar, peppar, ta i trä!) Har lyckats slarva bort min kamerasladd, annars hade jag velat lägga upp bilder, men jag får ta det någon annan gång! 
Igår kväll var jättehärlig! Det åskade och blixtarna var så himla annorlunda här; det var som om någon stod med en gigantisk kamera och fotade med blixt, allt bara lös upp och sedan försvann det lika fort igen. Det höll på i flera timmar också, så jag stod ute på terrassen och bara njöt av det. (: 
Nu ska jag sova, ska bara leta reda på Dessie först, tror hon har vaknat till liv snart! 
xoxo,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0