Vilket svar!

Ursäkta mamma, men jag bara måste lägga upp det här mailsvaret. Här sitter man och skriver långa mail hem till Sverige och får ett ord till svar. Notera dessutom att detta är från min mamma som, liksom oss andra, blev hur sur som helst när pappa svarade på ett liknande sätt från Chicago för några år sedan..! 

From: "Persson/Berg"
PMSubject: Re: News update: Campus el Sabio

Grattis!!
mamman 

----- Original Message ----- 
From: "Kajsa Persson-Berg" 
Sent: Thursday, October 02, 2008 12:27 
PMSubject: News update: Campus el Sabio 

Hej mamma och pappa!Eftersom ni verkar vara så otroligt oroliga över min skolgång här nere kanske jag ska starta det här mailet med att meddela att jag just fått tillbaka mitt första spanskaprov där jag fick alla rätt och dessutom var den enda i klassen som fick ett A... Att vi sedan inte har de tråkiga svenska blabla-lektionerna här är väl inte mitt fel, och projektarbete går ju ut på att jobba i ett projekt man gillar själv! 
Förutom att jag har träningsvärk i lungorna av allt hostande de senaste dagarna är allt fint här och jag går inte ut ensam, inte ens på dagarna! 
Nu måste jag gå, min projektlektion börjar - skulle ni kunna skicka resultatet i FF-Feyenoordmatchen ikväll? Försök få in de matcherna här och du kan lika gärna försöka få ett lik att dansa bugg med dig... 
Take care,
xoxo
/Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0