Dagen efter,

Idag är jag så sjukt trött efter invigningsfesten att jag knappt orkar skriva! Var med på festen till 3, och skulle egentligen gå och lägga mig efter det, men då kunde jag inte sova så jag gick och pluggade till 5 istället... Gick i och för  sig inte upp igen förrän vid halv tio, men ändå! Tänkte lägga upp lite bilder från innan festen började istället! 

Tjejerna i klassen innan invigningsfesten började igår


Willy drabbades av hemlängtan och klädde ut sig till Emil i Lönneberga!


"Mitt" grabbgäng: Momme, (en osynlig) Jesper, Chris, Philip och jag!


Sarah och jag! 

Kommentarer
Postat av: Tina

Hallå Kajsa!!! Är du grön i håret????!!! Har du badat i pool el är det fotot som ser lite nyanserat ut?! Djuprengöring på Tinas klipp när du kommer hem! Snygg som få är du iaf:) Kram kram



KOMMENTAR FRÅN DINA SYSTRAR PÅ SALONGEN IDAG:

Matilda:- Maja du bara ljuger

Maja:- Det gör jag inte alls!

Matilda:- Maja skärp dej, du ljuger alltid nästan!

2008-10-24 @ 17:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0