carta de un estudiante

OH MY GOD! Min syster har gått och köpt ett hus! Det är nog tur att nudlar finns i många vegetariska smaker med, och att potatis växer vilt på Öland..! Haha, GRATTIS LOVISA! 


Husköparen själv! 
(Jag vet vad du tycker om bilder på dig själv Lollo, därför lägger jag ut en där bara ditt nyfärgade hår syns..!)

       Sarah och jag har planer förresten! När vi kommer tillbaka till Sverige ska vi spela in en film i Växjö där vi gör allting baklänges. Nu pratar jag alltså inte om att spela in filmen åt "rätt" håll och sedan bara spela upp den baklänges, utan vi ska faktiskt göra allting baklänges och se om vi kan få ihop en historia av det! Haha, vi har sådana sjuka idéer - vi sitter och skickar "flaskpost" till varandra över e-mail där alla hemligheter som skulle kunna förvandlas till hemska rykten om oss själva avhandlas, istället för att prata och riskera att fel person hör - inte för att det skulle vara så farligt, men för att det käns lite agentaktigt att göra det! ;) Och igår när internet lade av satte vi oss istället och skrev brev för hand, vek egna kuvert och målade så där fint på breven som man gjorde när man var sju, sedan gick vi bort till den andra (tre dörrar bort, väldigt långt...) och sköt in brevet under dörren, knackade på och sprang därifrån. Det hade nog varit mindre jobb att bara sitta och prata, men omogna människor har roligare helt enkelt!
          Igår kväll dumpade jag plugget när jag tyckte att jag kunde böja tillräckligt många regelbundna verb (alla tre sorters böjningar!), och åkte in med los grabbs för att se på fotboll, Juventus mötte Real Madrid, och som seden är måste man ju heja på Reals motståndare! När vi åkte verkade det dock lite dystert, Juventus har jättemånga skadade spelare och Madridanhängarna Chris, Kim och de andra hörde på radion i taxin att Real ledde med 1-0 redan efter 5 minuter. Synd för dem bara att det var Juventus som ledde och att Juve sedan vann med 2-1. Ha, ha, ha! 
          Ikväll är det fest!

Kommentarer
Postat av: Tina

Vilken syrra du har!! Det är bara att gratulera:) Känner igen mej från 80-talet! ( o jag har ju överlevt utan nudlar dessutom:)! Kram o kom hem snart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-10-22 @ 16:36:43
Postat av: L

Var tusan kommer den bilden ifrån? Sup inte ihjäl dig, du ska kunna måla när du kommer hem :P

2008-10-22 @ 20:11:54
Postat av: Bettan

Tala INTE om för Maja att du varit på fotbollsmatch, hon kommer bli grön av avund :)

Miss you !!!

Bamsekramar !!!

2008-10-23 @ 20:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0