Min syster är bäst,

Lovisa, bra att du står på min sida! När jag kommer hem ska jag fan i mig äta linssoppa och moghrabiah och falafel och fetaost - HELA DAGARNA! Inte ett stycke kött ska komma in i min lägenhet nu! 
     Idag är jag på ett strålande solskenshumör, vädret är fint, vi har sett Campus el Sabios reklamfilm (det är den jag ska se på och gråta av saknad för alla som är här när jag kommer tillbaka till Sverige igen!) och maten var hur god som helst! Imorgon är det dessutom invigningsfest för skolan, tydligen är det en jättestrikt dresscode, så just nu ser det ut som om jag inte får gå ut från mitt rum eftersom jag inte har några kläder... Men ändå! Alla kommer hit! 
     Vi har dessutom haft redovisning av vad vi håller på med i projektarbetet för lärarna och Per-Erik (någon JB-höjdare) och det gick kanon. Han bad oss även säga vad vi tyckte var bra och vad som är dåligt med skolan, och vad som kan göras bättre inför kommande perioder - kändes skönt att äntligen få känna sig som om man spelar en roll i den här skolan och inte bara ska vara en marionett för att visa hur bra skolan är... 
      Nu ska jag återgå till att hjälpa Robert skriva texter om paella, och Evelina att skriva slutrapporten. Ni får se sen hur det har gått... Om jag hinner skriva mer, vi har det skriftliga slutprovet i spanska imorgon - estoy mucho nerviosa! Haha!
xoxo,

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG HAR KÖPT DET!

2008-10-21 @ 22:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0