Städdags?

Jag funderar på om vårt rum behövs städas. Jag var nämligen inne i någon annans rum förut och kunde inte låta bli att notera att det inte låg kassar och kläder överallt..? Skumt, mycket skumt. Jag måste nog prata med Tobi, det var ju han som skulle fixa hushållsarbetet här i rum 22 om vi fick bo ihop sa han. Men det tar jag när han kommer tillbaka från stranden - just nu är jag så jäkla trött att det känns som en pina bara att tänka på att stiga upp och göra något normalt! Får väl förvisso skylla mig själv, även om jag kom hem från Rouge redan vid fem imorse (här börjar man inte gå ut förrän två, halv tre, så ja det är tidigt!) satt jag uppe och pratade med Arre, Marcel, Catte och några andra till halv åtta i morse, men det är skönt att klaga av sig! Ska se om det är någon ur klassen som kommit hem nu, skolan känns väldigt öde, men det är nog för att både Dessies och Michelles mammor är här så de skjutsar runt alla till stränderna i sina bilar..! 

xoxo, 


Tobis och mitt rum just nu...

Ett ordentligt skött rum




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0