Onsdag,

Oj, det var ett tag sedan jag skrev nu, hoppas ni inte har saknat mig! Inte mycket har hänt under tiden, vi har vänt på dygnet på helgerna, sedan kollat på fotboll och jag har varit sjuk och hostat till mig träningsvärk i lungorna under resten av veckan... Kasst skit, som vi säger, och jag har lagt runt 1000 spänn på olika mediciner eftersom ingen funkade - kul eller? Men det har varit kul ändå, igår åkte jag med grabbarna till plaza de arenal och såg på fotboll och tog en öl.
      Något annat som hände igår var att Antonio hade skickat ett meddelande. Antonio är chefen på Rouge och nu vill han fixa en välkomstfest för alla utländska studenter här. Hoppas på att det blir som han vill, ska i vilket fall träffa honom ikväll, tar med mig grabbarna (oh, herregud - jag låter som Jenny!) haha!
      Nä, nu ska jag jobba, tror att jag ska ta med mig datorn ut till poolen och skriva lite på en recension. Just nu känns inte ens skolan i Spanien jobbig! Hoppas det inte är för kallt där hemma!
     xoxo,

Kommentarer
Postat av: J.

Skulle det vara så fel och låta som mig, va?? ;)

2008-10-02 @ 22:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0