Jerez,

Varför finns det moln i Spanien?! Idag är det grått, grått, grått och vi har projektarbete. Tur att det är varmt i alla fall, så vi kan sitta ute på innergården och jobba - hatar att sitta instängd i ett klassrum i 3 timmar! På fredag ska allting vara klart, och jag avslutade precis arbetet med att översätta tapasrecept till engelska, och fixa bilder till dem. Just nu känns det som att arbetet har slöats ner ganska rejält, eftersom vi är nästan klara - men det kommer säkert dyka upp triljoner små saker som måste fixas, det brukar bli så helt enkelt. 
       Just nu vill jag mest bara gå och ätaaaaa, tengo hambre typ! Hoppas de har gjort någon mat till vegetarianerna idag, har fått någon skum känsla av att jag måste spy upp maten när jag äter kött. Väldigt skumt med tanke på att min vegetarianism endast är sprungen ur idén att jag ska bli piggare om jag utesluter kött ur min kost... Har dock inga planer på att bli bulimiker, så de dagarna de glömmer bort oss brukar jag festa på salladsblad med lite salt och vinäger på, hur gott som helst! 
       Pappa fyller år på lördag också, hoppas han kommer ihåg hur god plommonkräm jag gjorde för en månad sedan eller så, eftersom jag inte kan skicka någon present härifrån..! Haha, nä pappa, du får nog en present när jag kommer hem! ;) Nu är det nog bara 15 dagar kvar tror jag... Vi ses då! 
xoxo,

Kommentarer
Postat av: L

Får du också det? Jag skulle fuska och njuta av mammas köttfärsås i förrgår, men nej. Kändes mest som en slajmboll i halsen ><

2008-10-20 @ 23:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0