Hej!

Nu är det helg igen, veckorna går alldeles för fort här! Det är så tråkigt att veta att vi redan gått hälften av tiden, men vi försöker göra det  bästa av situationen. Som idag när vi var tio stycken som åkte iväg och red till stranden - jättemysigt var det, även om vi fick tjata på vår guide att vi skulle få galoppera! 
Igår kväll var det välkomstfesten på Rouge - jag hade kul även om det kändes lite jobbigt att vara yngst på hela stället och ändå ha ansvaret att ha fixat in alla och det där... Tror dock att jag skötte mig bra, snygg var jag dessutom i plattat hår och nytt smink från Sephora! Får se om jag kan hitta någon bild hos någon sedan, lämnade kvar min kamera hemma nämligen... 
Ikväll ska jag till Rouge igen och träffa Antonio, ska få allas VIP-kort och prata lite med honom om min lön (?!) - det känns rätt skumt att han vill betala mig för att jag ska ta med mig kompisar till hans klubb, men jag klagar inte! Hans dotter var förresten med igår kväll, hur söt som helst! Alla på festen var helt förälskade, sjuåringar har något magiskt över sig! 
Nu tänkte jag gå och låna in mig på Dessies plattång, hoppas hon inte har något emot det, sedan ska vi ha myskväll med Mamma Mia!. 
xoxo,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0