Friday night (at home?!)

Nähä. Jag väntar fortfarande på min systers telefonsamtal där hon bekräftar vad jag tror att jag vet men nej. Jag får väl känna mig bortglömd då, haha! (Lollo, jag ska inte ut ikväll men vi brukar ändå sitta uppe till 5-6tiden så ring eller smsa när du läser detta!) 
       Ikväll ska jag stanna hemma, jag tycker inte riktigt om det, men vi ska ha mys med film och godis och sånt typ, så det blir nog trevligt till sist i alla fall! Innan idag har jag pluggat, försov mig i morse, men pluggade in spanska för en vecka som kompensation, sedan läste jag Principles of marketing, eller Kotler som den kallas här. Hittills är jag rätt besviken på den eftersom den inte sagt något som direkt har gett en aha-uplevelse, men det kommer förhoppningsvis!  Gick till Carrefour med Arre och köpte cashewnötter - goooott! 
      Skriver sen!
xoxo,

Kommentarer
Postat av: L

Det är inte skrivet än men, det är nog klart nu :) Jag ringer inte för det har jag inte råd med längre. Du får flyga hem om du vill höra mer :P

2008-10-18 @ 11:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0